Otázka Jsou vaše tenisky nové?
OdpověďNáš Sneaker STORE prodává pouze 100% nové a autentické položky. Veškeré naše zboží je 100% autentické, se zárukou.
Otázka Jak zjistím, zda jsou položky pravé?
OdpověďVeškeré zboží značky Sneakers je 100% autentické, se zárukou. Náš tým odborníků podrobuje každou položku 10bodovému ověřovacímu systému, aby byla zajištěna její legitimita.
Otázka Jak určujete ceny svých produktů?
OdpověďVšechny naše tenisky jsou autorizovány továrnou Adidas/Nike. Máme velmi nízké ceny k prodeji, 100% autentické. Je to určitě YEEZY, kterého hledáte.
Otázka Zasíláte do zahraničí?
OdpověďTenisky zasíláme do většiny zemí světa. Pokud v seznamu nevidíte svou zemi, bohužel v tuto chvíli doručení nenabízíme.
Otázka Jsem odpovědný za cla a daně, pokud nakupuji ze zahraničí?
OdpověďVšechna mezinárodní cla a daně jsou naší odpovědností.
Otázka Kdy bude moje objednávka odeslána?
OdpověďObjednávky mohou trvat až 5 dní u vnitrostátních objednávek v USA a 6~9 dní u mezinárodních objednávek. Během propagačních období a svátků může být zapotřebí více času. Objednávky odesíláme od pondělí do soboty, kromě následujících svátků v USA:
– Velikonoční
– Vzpomínkový den
– Den nezávislosti
– Svátek práce
– Díkůvzdání
– Štědrý večer
– Štědrý den
– Nový Rok
– Nový rok
Otázka Jak dlouho trvají různé možnosti dopravy?
OdpověďObjednávky mohou trvat až 5 dní u vnitrostátních objednávek v USA a 6~9 dní u mezinárodních objednávek.

Doba celního zpracování se bude v jednotlivých zemích lišit.

Otázka Jak mohu sledovat svou objednávku?
OdpověďJakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail, který obsahuje sledovací číslo zásilky. Zde můžete také zadat identifikační číslo objednávky z e-mailu s potvrzením objednávky. Pokud jste si vytvořili účet, můžete přejít na Můj účet a vybrat Moje objednávky pro zobrazení aktuálních objednávek.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Otázka Mohu změnit svou objednávku?
OdpověďProsím contact us, pokud jsou boty již odeslány, nemůžeme to změnit.
Otázka Jak vrátím svůj nákup?
OdpověďNaše zásady vracení zboží jsou následující:

– Žádosti o vrácení musí být podány do 30 dnů od doručení položky.

– Zákazníci jsou zodpovědní za zpáteční přepravu. Pro vaši ochranu doporučujeme použít operátora, který poskytuje informace o sledování.

– Předmět(y) musí být nenošený a v původním přijatém stavu. Krabice musí být také ve stejném stavu, v jakém byla přijata. Krabice od bot by neměly být používány jako obalová krabice.

– Konečné prodejní objednávky nelze vrátit. Doprodej zahrnuje položky zakoupené během propagačního období; Mezinárodní objednávky; a položky zakoupené v naší maloobchodní prodejně.

Otázka Píše mi, že moje objednávka byla doručena, ale já ji nedostal. Co bych měl dělat?
OdpověďPošlete e-mail našemu týmu pro vztahy se zákazníky(Contact us)s předmětem „Chybí objednávka.“ Budeme spolupracovat s přepravcem, abychom váš balíček našli. Pokud nebudeme moci balíček najít, zahájíme reklamaci, abychom záležitost prošetřili. Počkejte prosím 3-4 týdny na vyřízení reklamace. Jakmile budeme mít aktuální informace o stavu vašeho balíčku, budeme vás kontaktovat.